Melrose Place s4

Nu har sett klart på denna säsong av MP. Helt klart en av de bästa säsongerna men inte bättre än trean, för den var jätte bra från början till slut och den här säsongen var inte riktigt bra förrän i mitten ungefär;) Såklart så har det hänt hur mycket som helst!:O Sydney var ganska konstig i början tyckte jag, hon hade jätte konstig frisyr,kläder och smink och jag ville bara ha tillbaka gamla Sydney från säsong 3, då hon liksom var the victim, för i denna säsong gick hon tillbaka till utpressningen och lögnerna. Jag gillar inte Jane och Jos fight om Richard i denna säsong, det blev ganska utdraget. Mot slutet blev Billy helt konstig, usch vad jag inte gillade honom då!
Kimberly ändras som vanligt jätte mycket hela tiden, men hon är så intressant. I denna säsong får hon två till personligheter, den otroligt pryda och galna Betsy och den coola motorcykeltjejen Rita. Hennes karaktär är så stark, helt klart en av mina favoriter. Jag börjar gilla Amanda mer och mer, i alla fall när hon inte beter sig som en total bitch. Jake är såklart en helgo kille, och Alison är fortfarande favorit karaktären. Jag vet inte riktigt varför, för hon är liksom inte spännade som Kimeberly och Sydney, utan hon är liksom bara den bästa. Varför ska Matt alltid falla för dåliga killar? Hoppas verkligen att han hittar någon bra snart. Så synd att Jo lämnade Melrose Place i slutet av denna säsong, kommer verkligen att sakna henne! Hon var en av mina favoriter!
Nu ska jag börja kolla på femte säsongen. Fast vill inte riktigt det, för då är det sista säsongen för Alison, Kimberly, Jake och Sydney, och så kommer det att komma massa nya personer. Visst ska det också bli lite kul, men kommer ju sakna de otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0