Life Unexpected 1x06 Truth Unrevealed

Har precis kikat på Life Unexpected:)
Lux försöker få Jones att släppa anklagelsen mot Bug medan Baze ska vara med i Cate och Ryans radioshow.
Lite awkward att Jones kysste henne när de pratade om Bug, liksom hur tänkte han då?
Taskigt att Ryan typ vill göra slut med Cate på grund av Baze, visst hon var otrogen med honom men det vet ju inte Ryan, så det är för att allt är så komplicerat och för att han tror att Cate och Baze är kära i varandra, men det vet han ju inte säkert, blir så trött på folk som agerar baserat på det de tror! Dåligt att Cate ljög om Baze, fast det förstår man ju också lite eftersom Ryan troligen skulle ha gjort slut om han visste. Så jävla sorgligt när Bug och Lux gjorde slut, de passar jätte bra tillsammans och han var så gullig när han sa att hon förtjänade bättre, han påminde mig om Chuck Bass då. Nu kommer säkert Lux och Jones bli tillsammans och det vill jag inte! Jag gillar inte Jones, jag vet inte varför det bara är något med honom. Varför åkte Bug därifrån?? Vill inte...
btw Henry från Ringer spelar Lux pappa Baze i serien;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0