The Lying Game 1x17 No Country For Young Love

Såg ett till avsnitt av The Lying Game:)
Emma, Mads och Thayer försöker bevisa att Ethan är oskyldig. Det visar sig till Thayer's och Mad's förfäran att Alec kankse hade något att göra med mordet. Laurel gör slut med Justin medan Sutton och Ethan delar en kyss. I slutet blir Ethan arresterad, NOOOOOOO!!:O  Det här avsnittet var superbra! Men jag fattar inte hur Ethan och Sutton kunde kyssas!? Fett taskigt mot Emma!! Jag anade att Alec hade något med det att göra, så det förvånar mig inte, gillar inte honom jag! Det var inte bra att Ethan blev arresterad!!! Fast å andra sidan kanske det blir lättare att bevisa hans oskuld! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0