Pretty Little Liars 2x25 UnmAsked

Bloggar lite innan jag ser det bara;) Det här avsnittet är det sista av säsong 2, alltså den stora finalen! Kan inte förstå att det redan är det sista, hehe. Det sägs att man ska få reda på vem A är, hihi så jävla spännnade! Ja, avsnittet heter ju Unmasked;) Men vet inte riktigt, det låter ju lite konstigt att man skulle få reda på vem det är, för det ska ju komma fler säsonger och kommer inte serien typ ta slut när man får veta vem A är??
Nu har jag sett det och det var skitbra!!
Tjejerna får ett hot av A, de måste anlända till Maskeradbalen vid midnatt och lämna tillbaka A's mobil, annars dör någon av de. De fortsätter att försöka ta reda på vem A är och de tror fortfarande att det är Melissa. De åker till ett hotell där Alison befann sig innan hon försvann, och utan att de vet det så spionerar A på de hela tiden, creepy!
Jenna har tydligen fått tillbaka sin syn!!:O och hon pratar med A och säger att A vet vad han/hon måste göra mot Aria,SpencerHanna och Emily! Spencer och Mona hittar A's lilla tillhåll, åh det är fullt med bilder på de överallt, helt sjukt! Nu vet jag vem A är....jag visste det typ men jag blev ändå förvånad! Jag tänker inte avslöja vem det är, hehe blir inte så kul för er som inte har sett avsnittet. Men gud vad det här avsnittet var bra, åh älskade det!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0