One Tree Hill 9x01 Know This, We've Noticed

Nu har jag börjat kika på älskade One Tree Hill igen;)
Chris Keller återvänder till Tree Hill, medan Clay går i sömnen som gör att han vaknar upp på lite ovanliga ställen. Brooke och Julian har lite svårt att anpassa sig som föräldrar till tvillingar då de får dåligt med sömn. Davis och Jude ska döpas, Haley blir gudmor och Brooke's pappa Ted blir gudfar. Dan flyttar tillfälligt in i gästrummet hos Haley och Nathan.
Det här avsnittet var sjuktbra! Fick mig verkligen att inse hur mycket jag har saknat serien;) Haha, älskade Haley's min när hon såg Chris, oslagbar!!!! Kul att Brooke's pappa är med, han har väl aldrig visats förut om jag inte minns fel, vilket jag finner lite udda. Haha, det var så himla kul när Clay åkte förbi Julian i bilen med Quinn helt däckad i framsätet;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0