One Tree Hill s2

Såg klart One Tree Hill säsong 2 i veckan och måste ju säga att den var mycket bättre än jag hade förväntat mig!:)
Så obeskrivligt bra! och slutet...typ dog ;)
Bra att Haley kom tillbaka, shit jag blir så arg kan inte hon bli tillsammans med Nathan igen och bara skita i allt , dom är menade för varann!! Åh Dan som lämnades kvar drogad i branden på SCOTT MOTORS...
Givetvis vet jag vad som hände, eftersom jag har börjat på säsong 3, haha men tänker inte säga nåt just nu..
Men min enda fråga just nu är: vem var det som gjorde det? Det kan ju nästan vara vem som helst..
Luke, NathanKarenDeb, Keith? Han är ju en idiot så inte konstigt att han blev lämnad att dö..
Personligen tror jag att det var Keith..han hade ju fått sitt hjärta krossat, han fick reda på att den personen som han älskade var en bluff tack vare Dan och det var hans egen bror? Hur kan man vara så jävla dum i huvudet?
Jag blir så irriterad..  menmen det gör ju inte OTH sämre för det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0