MP is everywhere..

Tjena, nu ska jag ta och kolla på sista disken av...woopwoop Melrose Place ;D
Riktigt nice det, önskar bara att jag hade de andra säsongerna hemma, får väl försöka skicka efter de snart (om jag har råd) Jag har just märkt att typ alla från MP förekommer i de andra serierna som jag ser/ har sett..
Just look at this:
Kelly Rutherford som Megan Lewis i MP och som Lily van der Woodsen i gossip girl.
Doug Savant som Matt Fielding i MP och som Tom Scavo i Desperate Housewives



Courtney Thorne-Smith som Alison Parker i MP och som Cheryl Tuesday i Jim's värld




Alyssa Milano som Jennifer Mancini i MP och som Phoebe Halliwell i Förhäxad


Laura Leighton som Sydney Andrews i MP och som Ashley Marin i Pretty Little Liars



Marcia Cross som Kimberly Shaw i MP och som Bree Van de Kamp i Desperate Housewives



Daphne Zuniga som Jo Reynolds i MP och som Victoria Davis i One Tree Hill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0