Just Chillin'

Hejsan på er!
Nu är jag supertrött efter en lång dag i skolan, men gla ändå må jag säga!;)
Jag hade tänkt mig att chilla med lite TV o glass, närmare bestämt Ben and Jerry's Cookie dough
till Familjen Annorlunda och Mammor och minimodeller








Familjen Anorlunda är ett härligt program on familjer med många barn. Det är roligt att se hur föräldrarna hanterar vardagen med så många att ta hand om och barnen är ju inte precis lugna om man säger så;)

Mammor och Minimodeller är ett program om tjejer i 9-års åldern som vill bli modeller, därför går de på en modellskola som coachar de. Deras mammor är också med, och pressen sätts inte bara på flickorna utan även på mammorna...
Det här programmet har fått väldigt mycket kritik och det tycker jag är ganska sjukt!
" Vad är det för föräldrar som låter sina barn göra det här?" Vadå? De hjälper sina barn att följa sina drömmar, varför får de det att låta så  hemskt? Jag medger att vissa saker var kanske lite over the top, som mamman som rakade sin 8 åriga dotters ben, men det hade en orsak, hon hade blivit retad..och det är inte precis fel, och egentligen vilka är vi att döma!? vi som själv rakar våra ben...eller, ja de flesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0