The Dark Knight Rises

Igår var jag på bio med en kompis och såg den nya Batman filmen: The Dark Knight Rises.
Den var obeskrivligt bra och spännande från början till slut. Jag hade inga stora förväntningar alls eftersom jag aldrig har sett någon Batman film och inte haft lust att göra det heller förrän nu. Jag kunde inte slita blicken från bioduken och levde mig verkligen in i händelsen. Ibland kan actionfilmer ha för mycket action och ingen handling liksom, men det var absolut inte fallet med denna film! Jag måste verkligen köpa den, alltså gud vad bra den var! Nu har jag sökt lite om den och fick reda på att The Dark Knight Rises är den sista i triologifilmerna om Batman, så då måste jag självklart se dem innan också! Det var kul att Anne Hathaway var med och hon var riktigt bra också! Några andra skådespelare som var med är: Christian BaleGary OldmanTom HardyJoseph Gordon-Levitt och Marion Cotillard. Det här är en film som bara måste ses, så gör det!!!!!!;) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0