Pretty Little Liars 3x08 Stolen Kisses

Har precis kikat på veckans avsnitt av Pretty Little Liars.
Ni får vara försiktiga när ni läser om ni inte har sett avsnittet, men jag har i alla fall inte avslöjat så mycket XD
Det här avsnittet var jätte bra dock inte lika spännande som det förra. Tycker att det är så hemskt att de förlorar dem de älskar på grund av A. Det var bra att Emily fick reda på mer om den där natten som hon inte kommer ihåg, tycker att det är så läskigt. Jag tycker att det var kul att man fick se Ezras mamma! Hon var nästan precis som jag hade förväntat mig, jag förstod att hon inte gillade Aria och jag misstänkte nästan att hon hade kollat upp henne och hennes familj. Gud vilken bitch hon var mot Aria! Glad att Emily och Paige äntligen fann varandra! Och omg när Hanna kysste Wren!:O Det var ju ganska awkward men så sött! Hoppas att det blir bättre mellan Toby och Spencer! Längtar tills nästa avsnitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0