Parenthood 3x04 Clear Skies From Here On Out (Spoilers)

Jag precis sett detta avsnitt av Parenthood. Det var awesome! 
 
Zeke får en roll i en reklamfilm och Sarah och Mark tar deras förhållande till en ny level medan 
Haddie och Alex glider isär. Drews dejt med Amy går inte som planerat medan Adam och Crosby inte kommer överens om en föräldrakris. 
 
När de där tjejerna tog kort på Mark och Sarah? WTF? Vem gör så? Och såklart skulle Drew och hel skolan få reda på det, varför berättade hon inte för honom innan att de träffades? För det är ju inte kul at få reda på en sådan sak på det sätttet. Ganska awkward när Crosby skulle berätta för Adam att Jabbar inte ville sitta med Max hela tiden så pratade Adam om att de är bästa vänner och sådant och då kunde han ju inte säga något. Det är svårt att veta hur man ska hantera en sådan situation!? När Alex och Haddie gjorde slut...oj vad känslosamt och hemskt!
Usch, varför måste allting vara så svårt? Jag vet inte riktigt varför men jag gillar inte Haddie hon är liksom så whatever på något sätt. När Max fick sitt utbrott..åh stackarn! Han måste ju ha rutiner liksom och sedan när Jabbar ville gå då blev det fel för honom! Det var taskigt av Jabbar att säga att hans pappa sa att han måste sitta med Max för att det var något fel på honom! Visst han var sur, men nej det var inte okej! 
Hjälp vad stort allt blev med Max och Jabbar, gud vad alla skrek på varandra! 
Naw det var så gulligt när Amy kom till Drew! Hahah, så fula Adam och Crosby var i slutet<3 
 
Jag vet inte riktigt om jag kommer skriva om varje avsnitt såhär, antagligen inte! ;) men vi får se! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0