Nytt jag vill ha i DVD hyllan!

Jag vill ha så mycket nuförtiden, synd bara att jag inte har obegränsat med pengar;) 
Det här är lite nytt som jag vill ha just nu:
 
Ringer säsong 1- Älskade den här serien med Sarah Michelle Gellar, jag tycker att det är en skam att den inte blev förnyad! Jag hade så gärna velat se minst en säsong till. Den här vill jag verkligen ha! Det finns inget som liknar den här serien heller. Jag fattar inte hur de kan avsluta serien när det är så många frågetecken kvar!? 
 
 
 
Revenge säsong 1- Den här serien är så otroligt spännande och jag älskar Emily VanCamps karaktär Emily/Amanda. Längtar så mycket till andra säsongen, den här serien är verkligen beroende men så bra!
 
 
 
 
Melrose Place säsong 2 & 4- Jag har sett alla säsonger av Melrose Place fram till den sjätte säsongen. Den femte var sämre då nästan alla original karaktärer försvann och dem var i princip de bästa. Tjejerna dominerade i denna serie och mina favorit karaktärer KimberlyMarcia Cross från Desperate HousewivesSidney (Laura Leigton, Ashley Marin Pretty Little LiarsAlisonCourtney Thorne-Smith från According to Jim/ Jims Värld och Two and a Half Men) och Jo ( Daphne ZunigaVictoria Davis One Tree Hill) var så otroligt bra. När Melrose Place var som bäst i säsong 3 och 4 var det svårt att hitta någon serie som var bättre. Lögner, otrohet, stjälande, förföring, svek, avundsjuka, girighet, mord...det är bara en annan dag på Melrose Place. Jag ska väl se säsong 6 så småning om men först vill jag nog se om säsongerna 1-4 . Jag har första och tredje säsongerna hemma och det är 2 och 4 som fattas. Det här är en underbar serie och jag vill verkligen ha de bästa säsongerna på DVD. 
 
 
 
Bridesmaids- Det här är en så sjukt bra film! En av mina favoriter absolut! Den är så rolig och lättsam. Jag älskar Kristen Wiig, hon är så bra i den här filmen (definitivt den roligaste) och Melissa Mccarthy var också jätte rolig!  Hon var så olik sig från Sookie som hon spelar i Gilmore girls. Hon förtjänade verkligen sin oscar nominering och sin emmy som hon fick för rollen som Megan i filmen. 
 
 
Gossip girl säsong 5- Jag har alla säsonger av gossip girl hitills, även om inte den här säsongen blev riktigt bar förrän i slutet så vill jag ha den ändå! Jag kan inte förstå att gg snart kommer att vara slut snart. Den här serien som jag har kollat så länge på. En riktigt bra serie är vad det är! 
 
 
HungerspelenDen här filmen var så otroligt bra, så himla spännande från början till slut! Jag har läst triologin av Suzanne Collins och älskade böckerna lika mycket som filmen. Den här måste jag ha! För det är en av mina favorit filmer  och om ni inte har sett den så måste ni göra det för den är inte som något annat ni har sett! 
Katniss är en av mina favorit hjältinnor och det var så otroligt mäktigt att följa hennes kamp, jag är säker på attt ni kommer känna likdant! 
 
Desperate Housewives säsong 1-8- Visst skulle det vara kul att ha alla säsonger av denna underbara serie. Där allt inte är som det verkar och de fyra vännerna försöker ta reda på vad eller vem som ligger bakom när deras vän plötsligt begår självmord. När jag hörde om Desperate Housewives trodde jag att den handlade om shopping, män och otrohet ( ungefär som Sex and the City) och det tyckte inte jag lät så bra men när jag såg den, boy, was I wrong. Den var hur bra som helst och sjukt spännade samtidigt som den var rolig! De fyra huvudkaraktärerna var så välgjorda och spelades så bra av Felicity Huffman, Teri Hatcher, Marcia Cross och Eva Longoria. Karaktärerna var så annorlunda från varandra att vem som helst kan relatera till någon av dem.
Jag har inte så bråttom att köpa denna serie eftersom jag nyss har sett hela den men någon gång när jag har pengar och är sugen på att se den så slår jag till.
 
Boktrioligon av E.L. James- Den här triologin är väldigt populär just nu och kommer snart att komma ut på svenska. Triologin består av böckerna: Fifty Shades of Grey, Fifty Shades Darker och Fifty Shades Freed. Böckerna ska vara lite som Twilight fast utan vampyrer, den ska handla om den starka kärleken som Edward och Bella har fast nu tillhör den två andra personer. Böckerna handlar om: Anastasia "Ana" Steele, en 22 årig "college senior" som bor med sin bästa vän Katherine Kavanaugh, som skriver för deras skoltidning. När Katherine blir förskyld övertalar hon Ana att ta hennes plats i en itervju med 27 åriga  Christian Grey, en otroligt framgångsrik och rik ung entreprenör. Ana är omedelbart attraherad av honom men finner honom också skrämmande. Jag tycker att böckerna låter jätte bra så jag vill verkligen ha dem! Helst skulle jag vilja ha de på engelska! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0