Desperate Housewives s3-8

Ja som sagt så var det ju ett tag sedan jag bloggade, så nu har jag sett klart alla säsonger av Desperate Housewives. En helt underbar serie, alla säsonger var hur spännande som helst! Det gick inte att sluta, jag bara behövde få reda på vad som skulle hända härnäst för det var alltid lika förvånande varje gång. Alla husfruar råkade alltid utför någonting och i sista säsongen blev till och med en av de arresterad för mord! Och Wisteria Lane som från början verkade vara ett lugnt och perfekt område men ack så fel. Alla i området visade sig dölja något och många var till och med farliga. När man har sett Desperate Housewives inser man verkligen att saker sällan är som de verkar. Alla säsonger var som sagt jätte bra, men 5 och 6 kanske var lite sämre en de andra! I säsong 5 hade serien hoppat fram fem år, vilket var lite förvirrande för mig i början och den säsongen handlade mycket om vad som hade hänt under de åren vilket jag tyckte var lite mindre spännande. Lynette var min favorit karaktär i de första säsongerna och sedan gillade jag Susan väldigt mycket också. De jag inte gillade var Gabrielle och Bree, fast Bree började jag faktiskt gilla mer i säsong 2. Bree blev nästan min favorit karaktär i de sista säsongerna då hon började släppa på sin "perfekta image" Jag vet inte riktigt vad som hände med Lynette men hon blev lite tråkig i säsong 8 och likaså Susan, men jag måste ändå påpeka att jag gillade de alla fyra och att de var hur härliga som helst och att Desperate Housewives är en serie jag inte kommer att glömma! Jag rekommenderar den verkligen! Den är rolig, sorglig, dramatisk och spännande, gud så spännande den är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0