Melrose Place s3 disc 7

Amanda hamnar på sjukhus medan Alison blir outhärdlig på jobbet. Jess flyttar hem till Jake och Sydney blir genast misstänksam. Amanda och Brooke får bort Alison från D & D medan Jo och Jess inleder ett förhållande.

Jag litar inte på Jess, jag vet inte riktigt varför men det är bara något med honom. Vill verkligen inte att han ska vara tillsammans med Jo. Alison var verkligen en bitchig chef, jag tror inte att hon klarar av att ha så mycket ansvar så det var kanske lika bra, men hon kunde åtminstone ha fått ett jobb där! Jävligt taskigt av Brooke må jag säga, att hon låtsades vara på Alison's sida. Gillar Brooke lika lite som jag gillar hennes förhållande med Billy. Sydney fortsätter att hamna i trubbel, kan inte förstå att hon fortfarande vill ha kvar Michael i sitt liv efter allt han har gjort!?  Kimberly är uppenbarligen up to something, lite småläskigt när hon satt och klippte ut Michaels ögon på foton av honom.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0