Melrose Place s3 disc 6

På denna underbara disk:

Det hettar till mellan Amanda och Michael medan Jane och Jake börjar dejta. 
Alison tar över D & D. medan Jakes mamma dör, 
och han och hans bror Jess hittar till slut ett sätt att förlåta varandra.
Kimberly blir vansinnig då hon får veta att Michael ljugit för henne.

Denna disk var jätte bra! :D

Vill verkligen inte att Michael och Amanda ska vara tillsammans,
han bara fortsätter att vara otrogen hela tiden, usch fattar inte varför Kimberly älskar honom?
Men å andra sidan kan man inte riktigt styra över sina känslor. 
Jag vill inte heller att Jake och Jane ska vara tillsammans, det var lika bra att de gjorde slut.
Tycker att han passar bättre med någon som Jo. Även om jag inte gillar Kimberly’s personlighet och sådant så måste jag medge att jag har kommit att börja gilla henne! 
Älskar att hon är så motiverad och gör allt för att få som hon vill men det är bra att hon är med i serien för hon bidrar med så mycket som gör att den blir så bra;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0