Gossip Girl 5x11 The End Of The Affair?

Idag började ju gossip girl i Sverige efter en mycket lång paus, men tyvärr hann jag inte se det. Det är en sådan konstig tid tycker jag, varför kan det inte börja kl 7 istället för 6 som det gjorde förut? I alla fall så fick jag se avsnittet på datorn ist;)
Efter olyckan har Blair förlorat bebisen och av någon anledning vill hon inte vara med Chuck!:O ..och de som är perfekta för varandra, stackars Chuck! Nate får reda på att Blair och Chuck's olycka inte var orsakad av paparazzis medan Lily letar efter Charlie. Man får se en flashback där Blair ber till gud och säger att om bara Chuck får leva så ska hon gifta sig med Louis och aldrig vara med Chuck igen... Det här avsnittet var jättebra!!:) Så himla synd att Blair och Chuck inte kan vara tillsammans! De är så ledsna, och de krossar mitt hjärta..
I det här avsnittet träffade faktiskt Lily och Rufus den riktiga Charlie, synd bara att de inte insåg det! Jag har i alla fall insett en sak, och det är hur mycket jag har saknat gossip girl!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0