New York, Manhattan, Upper East Side is not so far away from Los Angeles, Orange County, Newport Beach after all...

Tjena:)
Jag har inte hunnit blogga så mycket den senaste tiden men det är påväg...
Haha.
Gissa vad som ligger här hemma hos mig just nu?..
Jo, Gossip girl säsong 4!:D
Har redan hunnit med 4 avsnitt! Älskar den!
Längar otroligt mycket till säsong 5!
Säsongsavslutningen slutade som alltid med alla dessa frågetecken..?
Nu vill jag ha lite svar häär tack ;)
Men nu är det dags för nästa serie, O.C !
Jag är någonstans på säsong 4 som är den sista säsongen :(
Har alltid älskat Gossip girl så jag var bara tvungen att börja kolla på O.C som också är gjord av Josh Schwartz.
Tänk att han bara var 26 år när han skapade O.C !
Alltså den yngsta producenten för en Tv-serie på ett av de stora Tv nätverken i USA.
Jag kommer att förklara och berätta handlingen om alla mina favorit serier så att ni som inte har sett de förstår lite bättre och vill se dem!
Jag hoppas att ni gillar min blogg och ni får gärna slänga in lite kommentarer om vad som helst!
Ha det så bra! Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0