Hard Times Come Again No More

Hejsan

Jag har precis kollat på säsongsfinalen för Parenthood :(
Den var verkligen helt otroligt bra! :)
Grinade som fan ibland.
Man fick äntligen veta hur det gick med Amber och hennes olycka.
Säsong 2 slutade med massor av överaskningar som jag inte tänker avslöja;)
Längtar till säsong 3 som börjar den 13 september i USA.
Jag har tyvärr ingen aning om när den börjar i Sverige!
Här kommer en liten kort summering av vad serien handlar om.
Parenthood handlar om Familjen Braverman, coolt namn jag vet! ;)
Zeek, Camille och deras barn Adam, Sarah, Crosby, Julia och deras familjer.
Säsong 1 börjar med att Sarah flyttar hem till sina föräldrar med sina barn Amber och Drew.
Sedan får man följa hela familjen och deras problem. Många svåra och sorgliga stunder men också lyckliga och glada stunder som gör att man inte kan sluta grina eller hålla tillbaka ett leende.
Jag vet inte om jag är så bra på att förklara men om ni verkligen gör ett försök och ser ett avsnitt kommer ni inte att bli besvikna, lovar er!
Nu får ni ha det så bra! :D
Hejdå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0