Why hate Brenda Walsh?

Jag fattar inte varför så många hatar Beverly Hills 90210 karaktären Brenda Walsh.
Många anser att hon är en total bitch?
Det tycker dock inte jag, visst hade hon sina stunder, men det hade också alla andra i serien!
Så vad är det som gör henne till en bitch som många hatar?
För att hon fick ett utbrott på sin pojkvän för att han var otrogen mot henne med hennes bästavän?
Hon hade all rätt att bli så arg som hon blev.
Så jag fattar inte varför det finns en I hate Brenda Walsh Newsletter!?
Enligt mig var hon det bästa karaktären i serien, hon var ödmjuk och snäll och gjorde det hon tycket var rätt även om alla andra inte tyckte det.
Hon var den som stod ut, den som inte var perfekt, men vem är det?
Det hände alltid något kring henne, alla andra karaktärer gjorde alltid samma gamla tråkiga saker.
Brenda Walsh är helt enkelt omöjlig att hata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0