The Best Chrismukkah Ever

God jul på er alla! :)
Jag har fått massor av fina julklappar!!
En speciell är Beverly Hills 90210 säsong 5 :D
Hihi, enda serien som jag fick och önskade mig.
Nu kanske ni undrar över rubriken!?
Den kommer i alla fall från O.C, vilket är namnet på ett av avsnitten från säsong 1.
I avsnittet är det julafton, ett supermysigt avsnitt enligt mig.
Vi blir introducerade till "Chrismukkah" som är detsamma som Julafton.
Seth kom på  ett annat namn för Christmas när han var liten. Hans mamma är katolik och hans pappa jude.
Det judiska namnet för Christmas är ju Hanukkah, alltså Chrismukkah.
Haha, man måste ju bara älska Seth och hans påhittighet.
Avsnittet handlar mest om Seth som inte kan bestämma sig vilken han ska välja som sin flickvän.
Anna eller Summer? .
Eftersom han inte kan välja blir det automatiskt att han är "tillsammans" med båda samtidigt.
Eller han strular med båda efter varandra....
Älskar detta avsnitt, så otroligt roligt när Anna och Summer bråkar om Seth och de är så svartsjuka..
Catfight!?
Haha, älskar denna! Seth typ caught in the middle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0