Melrose Place

Nu ska jag ta och kika på Melrose Place.
Jag fick första säsongen för jätte längesedan, men hitills har jag bara sett 2 avsnitt.
Hur kan det komma sig!?
Nu när jag tänker efter så har jag ingen aning, jag tror att jag inte hade tid
och sedan blev det bara att jag slutade kolla.
Serien är väldigt lik Beverly Hills 90210...
Två av andledningarna är ju att den också är från 90- talet och just det...
Aaron Spelling gjorde nämligen den här serien också.
Det ska bli kul att se Kelly Rutherford som spelar Lily van der Woodsen i gossip girl.
Japp, hon är med i Melrose Place
och det är även Alyssa Milano som spelar Phoebe Halliwell i Förhäxad.

Kommentarer
Postat av: johanna

Svar:haha ja lorelai är så jävla grym! :D

och tack så mycket! alltid kul att få snälla kommentarer

2011-12-30 @ 21:45:10
URL: http://seriesmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0