Förhäxad

Hej,
Nu ska jag tipsa er om en jättebra serie,
Förhäxad.
Den är spännande, rolig och bara helt superbra:)
Om ni gillar övernaturligt/fantasy och action så kommer ni att älska den!
Serien handlar om tre systrar som får reda på att de är häxor med magiska krafter och inte nog med det, dem är även de mest kraftfullaste häxorna i världen.
Prue kan flytta föremål med sinnet, Piper kan frysa tiden och Phoebe kan se in i framtiden. De bekämpar ondskan och räddar osklydiga, samtidigt som de försöker leva ett normalt liv.

Svar till Emma: Ja, jag älskar bloggar som handlar om serier:)
Tyvärr, finns det väl inte så många som är på svenska vad jag vet i alla fall.
Många skriver ju om sig själva, men det tycker inte jag om så mycket.
Tycker liksom inte att det är interessant att veta något om någonannans liv.
Ja du har rätt, det kändes som om alla avsnitt var likadana ;P
De bekämpar demoner, det blir ju ganska utdraget när de har gjort det i 8 år,
men ändå så har serien varit otroligt bra! Älskar Förhäxad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0