90210, is the number

Hejsan:)
Har precis kommit hem från en kompis!
Vi spenderade tiden med att kolla på Beverly Hills 90210!
Älskar den serien, vilket hon också gjorde.
Det är inte bara serien som jag gillar, utan hela miljön, kläderna, sättet de talar, ja allt.
Nu ska jag ut på en prommis med henne.
Sen får vi se vad det blir ikväll....kanske Heroes?
Här nedanför har vi hela gänget! Gotta love 'em <3

Har ni tänkt på hur snygg Jason Priestly är som spelar Brandon Walsh?
Jag har aldrig riktigt tyckt att han har varit sådär supersnygg, men idag let me tell ya, I fell in love;)
OMG vad snygg han är!!!!!!
Dessutom har han en sån härlig personlighet som bara gör honom ännu snyggare,
åh han är oemotståndlig han ;P
Luke Perry som spelar Dylan McKay är förstås också en riktig heting.
Förut tyckte jag att han var snyggare än Brandon, men inte längre...
Åh, vad killarna i Beverly Hills 90210 är snygga!!!!!
Haha, tänk om man kände de då de såg ut såhär...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0